Analýza a monitoring návštěvnosti
Víte kdo vaše stránky navštěvuje? Jak často a co na nich dělá? Chcete vědět, co vaše návštěvníky zajímá a které stránky naopak nejčastěji opouštějí? Nebo potřebujete znát trendy návštěvnosti a využití vašich internetových stránek? Sledujte dění na vašem webu a mějte důležité informace k dispozici. Zpracujeme vám analýzu návštěvnosti, a předáme Vám informace o návštěvnosti v přehledné a srozumitelné formě. Případně Vás proškolíme v analýzách webové návštěvnosti.
Získat všechny dostupné údaje o návštěvnosti a trendy internetových stránek je vždy důležité. Jsou to infromace, které vám pomohou internetové stránky aktualizovat dle toho, co jejich uživatele potřebují a požadují. Analýza návštěvnosti vám pomůže odhalit i slabá místa vašich internetových stránek. Vy tak můžete svým návštěvníkům připravit web přesně tak, jak jej chtějí a požadují.
Analýza návštěvnosti - co vlastně přinese
Jak již bylo naznačeno v odstavcích výše, analýza návštěvnosti podává komplexní přehled o dění na internetových stránkách za určité časové období. Provozovateli internetových stránek analýza návštěvnosti pomůže odhalit nedostatky stránek, nejnavštěvovanější a stránky webu, sledování trendů internetových stránek a mnoho dalšího.
Jakým způsobem Analýzu návštěvnosti zpracováváme
Nejprve je vždy důležité napojit dané internetové stránky na některý z analytických nástrojů (Nejčastěji Google Analytics). Ze standardního nastavení Google Analytics je možné některé z údajů již vyčíst, avšak pro přesnější a konkrétní analýzu návštěvnosti je třeba Google Analytics specificky nastavit a upravit.
Analýzy poté provádíme buďto jednorázově nebo pravidelně za určité časové období - záleží vždy na domluveném časovém rozmezí.
K analýzám návštěvnosti poskytujeme i potřebné konzultace.
Školení v analýzách návštěvnosti – Google Analytics
Pokud se svému webu chcete intenzivněji věnovat a průběžně ho vylepšovat na základě jeho návštěvnosti, můžeme Vám poskytnout proškolení v analytickém prostředí Google Analytics.
Na školení Google Analytics se dozvíte například:
- Úvod – co je to analýza a proč analyzovat
- Analytické nástroje
- Google Analytic
- Kód – jak měříme
- Sběr dat
- Spuštění a první nastavení
- Práce s Google Analytics
- Sdílení účtu – jak sdílet statistiky
- Filtry základní nastavení
- Měřící kód GA
- Nastavení, přístupnost
- Základní pojmy v GA
- Ovládání GA
- Sledování chování návštěvníků
- Reporting
- Analyzujeme návštěvnost
- Celkové hodnoty
- Plnění cílů –Možnosti definice cíle
- Konverze
- Stanovení metriky
- Kontrola účinnosti reklamních aktivit
- Návratnost investic do reklamy
- Kontrola účinnosti reklamních aktivit
- Jak měřit offline reklamu
- Nastavení rozšířených segmentů
- Porovnávání segmentovaných skupin
- . . .
- Školení můžeme realizovat na vzorovém projektu, nebo na Vašem konkrétním projektu. Tak
- Získáte spolu se školením komplexní analýzu Vaší prezentace, současně Vám provedeme podrobná nastavení v rámci Vašeho Google Analytics účtu které budete moci ihned dlouhodobě využívat.
Kam dál
- Zeptejte se nás na více informací nebo si rovnou analýzu návštěvnosti objednejte a napište nám.