Ready2Business - online marketing, webdesign, reklama
Ready2Business - online marketing, webdesign, reklama

Analýza a monitoring návštěvnosti

Víte kdo vaše stránky navštěvuje? Jak často a co na nich dělá? Chcete vědět, co vaše návštěvníky zajímá a které stránky naopak nejčastěji opouštějí? Nebo potřebujete znát trendy návštěvnosti a využití vašich internetových stránek? Sledujte dění na vašem webu a mějte důležité informace k dispozici. Zpracujeme vám analýzu návštěvnosti, a předáme Vám informace o návštěvnosti v přehledné a srozumitelné formě. Případně Vás proškolíme v analýzách webové návštěvnosti.

Získat všechny dostupné údaje o návštěvnosti a trendy internetových stránek je vždy důležité. Jsou to infromace, které vám pomohou internetové stránky aktualizovat dle toho, co jejich uživatele potřebují a požadují. Analýza návštěvnosti vám pomůže odhalit i slabá místa vašich internetových stránek. Vy tak můžete svým návštěvníkům připravit web přesně tak, jak jej chtějí a požadují.

Analýza návštěvnosti - co vlastně přinese

Jak již bylo naznačeno v odstavcích výše, analýza návštěvnosti podává komplexní přehled o dění na internetových stránkách za určité časové období. Provozovateli internetových stránek analýza návštěvnosti pomůže odhalit nedostatky stránek, nejnavštěvovanější a stránky webu, sledování trendů internetových stránek a mnoho dalšího.

Jakým způsobem Analýzu návštěvnosti zpracováváme

Nejprve je vždy důležité napojit dané internetové stránky na některý z analytických nástrojů (Nejčastěji Google Analytics). Ze standardního nastavení Google Analytics je možné některé z údajů již vyčíst, avšak pro přesnější a konkrétní analýzu návštěvnosti je třeba Google Analytics specificky nastavit a upravit.

Analýzy poté provádíme buďto jednorázově nebo pravidelně za určité časové období - záleží vždy na domluveném časovém rozmezí.

K analýzám návštěvnosti poskytujeme i potřebné konzultace.

Školení v analýzách návštěvnosti – Google Analytics

Pokud se svému webu chcete intenzivněji věnovat a průběžně ho vylepšovat na základě jeho návštěvnosti, můžeme Vám poskytnout proškolení v analytickém prostředí Google Analytics.

Na školení Google Analytics se dozvíte například:

  • Úvod – co je to analýza a proč analyzovat
  • Analytické nástroje
  • Google Analytic
    • Kód – jak měříme
    • Sběr dat
    • Spuštění a první nastavení
    • Práce s Google Analytics
      • Sdílení účtu – jak sdílet statistiky
      • Filtry základní nastavení
      • Měřící kód GA
        • Nastavení, přístupnost
        • Základní pojmy v GA
        • Ovládání GA
        • Sledování chování návštěvníků
        • Reporting
        • Analyzujeme návštěvnost
          • Celkové hodnoty
          • Plnění cílů –Možnosti definice cíle
          • Konverze
          • Stanovení metriky
            • Kontrola účinnosti reklamních aktivit
              • Návratnost investic do reklamy
    • Jak měřit offline reklamu
    • Nastavení rozšířených segmentů
    • Porovnávání segmentovaných skupin
    • . . .
  • Školení můžeme realizovat na vzorovém projektu, nebo na Vašem konkrétním projektu. Tak
  • Získáte spolu se školením komplexní analýzu Vaší prezentace, současně Vám provedeme podrobná nastavení v rámci Vašeho Google Analytics účtu které budete moci ihned dlouhodobě využívat.  

Kam dál

  • Zeptejte se nás na více informací nebo si rovnou analýzu návštěvnosti objednejte a napište nám.