Ready2Business - online marketing, webdesign, reklama
Ready2Business - online marketing, webdesign, reklama

SEO analýza

Potřebujete se dostat na vyšší pozice v internetových vyhledávačích? Chcete, aby vaše internetové stránky nalezli potencionální zákazníci? Zjistěte jak vaše stránky co nejlépe SEO optimalizovat a pak zjištěné poznatky převeďte do internetových stránek.

Určitě každý, kdo vlastní internetové stránky chce, aby jeho stránky byly nalezitelné. Aby je navštěvovali návštěvníci, ideálně ti nejrelevantnější. Aby se stránky zobrazovaly na co nejlepší pozici na relevantní klíčová slova.  Na řešení těchto požadavků existuje mnoho "osvědčených" rad, tipů i pokoutních SEO optimalizátorů. Ideální cesta však začíná analýzou webu a současné optimalizace i mimo webové stránky.

Co SEO analýza přináší

SEO analýza je kompletním souhrnem aktuálního stavu webu, jeho nedostatků a nabádá k řešení, které tyto nedostatky odstraní. Zároveň by SEO analýza měla přinášet návody ke zlepšení stavu "optimalizivatelnosti" webových stránek pohledem na onpage i offpage faktory. SEO analýza je dokument, který doporučuje, co a jak dělat, aby internetové stránky měly vyhledávače rády. SEO analýza nikterak neomezuje v pozdější realizaci zjištěných doporučení, tato lze často ve velké míře dělat svépomocí.

Kdy budu první?

Pokud máte jedinečný a bezkonkurenční produkt nebo službu, určitě to půjde bez nás. Realita je však často taková, že naši klienti svádí nelítostný konkurenční souboj a jakmile se jejich webová prezentace dostane na několikátou stránku výsledků vyhledávání, často zvažují SEO optimalizaci. Optimalizace pro dnes již velmi chytré vyhledávače není jednoduchá a je to dlouhodobá cesta, která stojí nejen úsilí, ale zároveň i peníze. Není třeba zastírat, že konkurenční vřava na úrovni přirozeného vyhledávání může být, a z praxe víme, že tomu tak často je, daleko nákladnější než dobrá reklamní kampaň. Proto je třeba vždy důkladně zvážit, co si od SEO analýzy slibujeme, jestli skutečně chceme jít cestou sice správnou, ale poměrně klikatou. Nebo zda pro rychlé získání zákazníků nebude lepší využít efektivní online reklamní kampaně.