Ready2Business - online marketing, webdesign, reklama
Ready2Business - online marketing, webdesign, reklama

Internetové PPC reklamní kampaně

Zákazník hledá Váš produkt nebo službu, ale pokud ho najde dříve u konkurence, zaplatí konkurenci. Oslovte nové zákazníky pomocí jednoduchých PPC reklamních inzerátů, které se zobrazují na prvních pozicích hned po vyhledávání. Nebo inzerujte na oborových portálech textovými či grafickými inzeráty. Prostě dejte o sobě vědět každému, kdo vaše služby nebo produkty hledá!

PPC internetové kampaně mají velikou výhodu v tom, že jsou inzeráty zobrazovány jen těm, kdo skutečně daný produkt či službu hledají. Oslovováni jsou tedy ti, kdo skutečně osloveni mají být. Již ze svého principu, jsou PPC online reklamní kampaně placeny za skutečný proklik, tedy za každého přivedeného návštěvníka a potencionálního zákazníka. PPC reklamní kampaně jsou velmi dobrým prostředkem, jak u internetových stránek zvýšit relevantní návštěvnost a přitom platit jen za to, co funguje.

A aby těch pozitiv nebylo málo, dokonce můžete vaše reklamy zobrazovat jen v lokalitě, která Vás zajímá. Za návštěvníky z nezajímavých lokalit naší země neplatíte ani haléř. Navíc můžeme optimalizovat zobrazení v určitém čase, například jen v pracovní době, nebo jen o víkendech.

Kolik PPC reklamní kampaně stojí

Je to na vás. Sami si určíte, kolik chcete do internetové PPC reklamy investovat. Nebo si řeknete, kolik má stát jeden zákazník. My vám pak nastavíme kampaň tak, aby vaše prostředky byly vždy co nejefektivněji využity. Rozpočet dobré a fungující reklamní PPC kampaně může začínat klidně na jedné stokoruně.

Co PPC právě mě kampaně přinesou

Správně nadefinovaná a vytvořená kampaň dokáže za minimální náklady přinést relevantní návštěvníky a zákazníky. Je jednoduché si spočítat kolik peněz a úsilí musíte vynaložit, abyste získali jednoho zákazníka. U některých produktů a služeb je již získání poptávky obtížným úkolem a to poptávka je teprve začátek. S PPC získáváte vždy návštěvníky, kteří vaše produkty nebo služby hledají. Pokud se tedy ptáte, co přinesou PPC kampaně vám, pak vězte, že při minimálním úsilí přivedou relevantní návštěvníky. Proměnit relevantního návštěvníka v zákazníka už je úkolem internetových stránek, kam návštěvníky přivedeme!

Jak s PPC začít

Můžete začít sami, a to v podstatě ihned. Zamyslete se nad svými zákazníky, co vlastně hledají když chtějí váš produkt nebo službu. Jaká slova a fráze zadávají do vyhledávacích políček internetových vyhledavačů. Získáte tak prvotní a základní seznam klíčových slov a frází. Tento seznam nám potom společně usnadní práci a vám náklady. Pokud se nechcete prvotním seznamem klíčových slov a frází zabývat, nemusíte, zpracujeme jej za vás.

V dalším kroku nás kontaktujte a my budeme pokračovat následujícícmi úkony:

  • Zanalyzujeme vaše internetové stránky a poradíme, které stránky vytvořit jako landing pages, co na nich zlepšit a jak.
  • Doplníme nebo vytvoříme seznam klíčových slov a frází, upravíme seznam dle četnosti vyhledávání, relevance, cílových skupin atd.
  • Roztřídíme klíčová slova a navrhneme optimální strukturu PPC účtu, nastavení kampaní, připravíme kampaně pro detailní analýzu návštěvnosti atd.
  • Vytvoříme PPC inzeráty
  • Pokud vaše internetové stránky doposud nebyly napojeny na Google Analytics, napojíme i s potřebným nastavením Google Analytics a rekamního systému(ů).
  • Spustíme internetovou PPC kampaň
  • Sledujeme průběh a optimalizujeme kampaň v jejím průběhu k získávání co nejlepších výsledků
  • Periodicky, dle vzájemné dohody získáváte vyhodnocení kampaně a přehled o jejím průběhu

Dáme Vám kompletní přístupy k reklamním systémům, které spravujeme a vy tak máte neustále celou vaší kampaň pod dohledem. Můžete sledovat, jak kampaně optimalizujeme, jak je upravujeme a jak jsou čerpány vaše prostředky. Hrajeme fér, tudíž celý proces záměrně otevíráme a činíme jej naprosto transparentním. Přesvědčte se sami.

  • Uvažujete o PPC kampaních nebo chcete zvýšit výkon stávajících kampaní, kontaktujte nás