Ready2Business - online marketing, webdesign, reklama
Ready2Business - online marketing, webdesign, reklama

E-shop - internetové obchodování

Prodávat vlastní produkty po internetu může být se správně pojatým internetovým obchodem obrovský přínos nejen co do strany zisků, ale i prestiže a budování vlastní značky. Prodávat na internetu není tak složité, jen je potřeba zohlednit důležité faktory, aby prodej online byl pro vás příjemným a nebo třeba i hlavním prostředkem k získávání nových a stávajících zákazníků.

Jak má vypadat správný e-shop

Krásná otázka, na níž neexistuje stejně krásná odpověď. Internetový obchod musí reflektovat cílovu skupinu, značku, komunikaci cílové skupiny atd. Proto každý obchdo je jiný, a to nejen designově. Internetový obchdo vám musí pomáhat odbavovat více zakázek a samozřejmě generovat zákazníky.

Co se dá na prodávat online

Prakticky cokoli, máme zkušenosti s vytvářením specifických internetových obchodů  prodávajících kosmetiků nebo třeba vzdělávací akce. Vždy je to pouze o tom, že internetový obhcod musí být správně pojmut, navržen a veškeré jeho procesy a postupy odpovídají tomu, co návštěvník chce a očekává. V přemíře dnešních e-shopové konkurence často nerozhoduje pouze finální cena produktu, ale i benefity za věrnost zákazníků, ovládání obchodu, ale i lidská podpora na druhé straně obrazovky :-)

Proč internetový obchod na míru

Jistě víte o tom, že existuje celá řada tzv. univerzálních internetových obchodů, které se tváří jako "zdarma" a často jejich zdrojové kódy zdarma jsou. Tyto můžete nasadit na nějaký webserver a prakticky doplnit produkty a začít prodávat. Ovšem bude-li komu. Tyto univerzální obchody tím, že jsou právě univerzální často nemají technickou podporu kromě vesměs nelokalizovaných diskusních fór, nedovolují vám rozvoj vlastních požadavků a modulů nebo pouze za cenu lidí, kteří nad tím konkrétním řešením umí pracovat. Pro představu je to jako když si budete otvírat novou provozovnu a místo pěkného místa v centru města, kde vaše cílová skupina zákazníků denně chodí si postavíte stavební buňku někde u lesa. Trošičku s nadsázkou si to lze představit. Proto také nejúspěšnější internetové obchody jsou obchody na míru postavené přesně požadavkům klienta na základě potřeb jeho zákazníků a obchodních cílů.